Πολιτική επιστροφών

Ελπίζουμε ότι θα μείνετε ικανοποιημένοι όταν λάβετε την παραγγελία σας. Ωστόσο, κατανοούμε ότι ενδέχεται να χρειαστεί να επιστραφούν ή να ανταλλαχθούν ορισμένες παραγγελίες. Εντός 30 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, στείλτε email στην εξυπηρέτηση πελατών μας για να εξηγήσετε τον λόγο της επιστροφής/ανταλλαγής. Ως εκ τούτου, έχουμε βελτιστοποιήσει τη διαδικασία επιστροφής και επιστροφής χρημάτων, προκειμένου να διευκολύνουμε καλύτερα τις απαιτήσεις σας. Θα επεξεργαστούμε τις επιστροφές χρημάτων ή τις ανταλλαγές σύμφωνα με τις παρακάτω οδηγίες.

Διεύθυνση ή άλλο σφάλμα πελάτη: Εάν ένα δέμα επιστραφεί άθικτο σε εμάς λόγω σφάλματος διεύθυνσης (ή οποιουδήποτε άλλου σφάλματος) που έχει κάνει ο πελάτης, ο πελάτης θα είναι υπεύθυνος για τυχόν επιπλέον έξοδα αποστολής που θα προκύψουν για την εκ νέου αποστολή του.

Κατάσχεση τελωνείου: Εάν ένα δέμα έχει κατασχεθεί από τις τελωνειακές αρχές και η παραγγελία αποστέλλεται στις ΗΠΑ, τότε θα διαχειριστούμε τη διαδικασία εκτελωνισμού και θα πληρώσουμε για τυχόν χρεώσεις που ενδέχεται να προκύψουν. Για οποιαδήποτε άλλη τοποθεσία, ο πελάτης θα διαχειριστεί τη διαδικασία, καθώς και τις χρεώσεις.

Χαμένα δέματα: Τα χαμένα δέματα πρέπει να μας αναφέρονται εντός 30 ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης αποστολής, αλλιώς ο αγοραστής θα θεωρηθεί υπεύθυνος εάν περάσει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του ενός μήνα.

Κατεστραμμένα ή μη επιστρεφόμενα δέματα: Εάν ένα δέμα έχει καταστραφεί από το τελωνείο ή την εταιρεία αποστολής ή δεν μας έχει επιστραφεί με άλλο τρόπο, δεν μπορούμε να εκδώσουμε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση της παραγγελίας.

Ελαττωματικά Προϊόντα, Κατεστραμμένα ή Λάθος Αποστολές: Αυτές οι περιπτώσεις ενδέχεται να είναι επιλέξιμες για πλήρη επιστροφή χρημάτων. Επικοινωνήστε μαζί μας για άμεση επίλυση. Για να διασφαλιστεί η σωστή επεξεργασία του αιτήματος σας και η πίστωση του χρηματικού ποσού, για να μας επιστρέψετε το προϊόν. Όλα τα αιτήματα για ελαττωματικά προϊόντα υπόκεινται σε έλεγχο και επιβεβαίωση. Για αιτήματα που αφορούν «ελαττωματικά προϊόντα», περιγράψτε το ελάττωμα και υποδείξτε εάν επιθυμείτε αντικατάσταση. Μετά τον έλεγχο, εάν το προϊόν θεωρηθεί ελαττωματικό ή αποσταλεί λάθος προϊόν, θα σας αποσταλεί ένα προϊόν αντικατάστασης, εάν είναι διαθέσιμο, δωρεάν. Εάν δεν είναι δυνατή η ακριβής αντικατάσταση, θα γίνει πλήρη επιστροφή χρημάτων με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική παραγγελία. Σε περίπτωση ζημιών κατά την αποστολή, ενδέχεται να επικοινωνήσουμε με τον μεταφορέα για να βρούμε μια λύση. Όλες οι αποστολές μας έχουν ασφάλιση.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων και Επιστροφής Χρημάτων: Για επιστροφές χρημάτων, θα πρέπει να επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής, τα οποία θα αφαιρεθούν από το ποσό επιστροφής χρημάτων. Εάν το σφάλμα είναι δικό μας λάθος, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Εάν θέλετε να ανταλλάξετε ή να επιστρέψετε ένα προϊόν, στείλτε πρώτα φωτογραφίες του προϊόντος μέσω email. Μπορείτε να κάνετε μια ισόποση ανταλλαγή με το ίδιο πανομοιότυπο προϊόν ή μπορείτε να το ανταλλάξετε με διαφορετικό στυλ και να πληρώσετε τη διαφορά τιμής. Δεν μπορούμε να δεχτούμε προϊόντα που δεν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι αναλλοίωτα, άθικτα και να περιλαμβάνονται όλες οι ετικέτες και οι συσκευασίες.

Βήμα 1: Εντός 30 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, στείλτε email στην εξυπηρέτηση πελατών μας στη διεύθυνση support@cretanholycarvings.com για να εξηγήσετε τον λόγο της επιστροφής προϊόντος ή της επιστροφής χρημάτων, καθώς και να ζητήσετε μια διευθέτηση.

Βήμα 2: Προετοιμάστε τα επιστρεφόμενα προϊόντα σε ασφαλή συσκευασία, κατά προτίμηση στην αρχική συσκευασία, συμπεριλαμβανομένου της απόδειξης παραγγελίας.

Βήμα 3: Στείλτε τα επιστρεφόμενα προϊόντα στη διεύθυνση επιστροφής που θα βρείτε παρακάτω. Όταν αποστέλλετε τα προϊόντα, στείλτε μας email με τον αριθμό παρακολούθησης. Μετά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων, θα τα ελέγξουμε περαιτέρω και η επιστροφή χρημάτων σας θα διεκπεραιωθεί ή η αντικατάσταση θα γίνει από εμάς, σύμφωνα με τη συμφωνία μας. Εάν έχετε επιλέξει επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας σας, αυτή θα πιστωθεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής εντός 7 έως 10 εργάσιμων ημερών. Είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος. Το κόστος αποστολής δεν επιστρέφεται. Εάν επιλέξετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος αποστολής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων σας. Εάν επιλέξετε αντικατάσταση, το κόστος αποστολής θα χρεωθεί ξανά σύμφωνα με τη συμφωνία μας.

Για καθυστερημένες ή ελλειπείς επιστροφές χρημάτων, ελέγξτε ξανά πρώτα τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας. Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Συχνά υπάρχει κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από την ολοκλήρωση της επιστροφής χρημάτων. Εάν έχετε κάνει όλα αυτά αλλά δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση support@cretanholycarvings.com.

Επιστρέφουμε τα χρήματά σας ή αντικαθιστούμε τα προϊόντα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα.

Αποστολή:
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, στείλτε το στο κατάστημά μας:

Γάριπα, Χανιά, Ελλάδα, 73100, +(30) 6950090551, support@cretanholycarvings.com